Despre noi

Servicii acordate | Echipa


Continental 2000 functioneaza din octombrie 2003, initial ca societate comerciala pe actiuni, dupa care datorita modificarilor legislative din 2006, incepand cu data de 01.01.2007, societatea s-a transformat în baza O.U.G. 86/2006, privind organizarea activitatii practicienilor in insolventa, in societate civila profesionala cu raspundere limitata-Continental 2000 S.P.R.L, fiind inscrisa in registrul formelor de organizare profesionale RFO II 0256.

Sediul social este in Sfantu Gheorghe, strada Crangului nr. 12, bl. 9, sc. B, ap 4, parter, cod postal 520032, judetul Covasna. Societatea are si un birou situat in Brasov, B-dul. Iuliu Maniu nr. 68, bl. 3, sc. C, ap. 9 ( vis-a-vis de Tribunalul Brasov).


SERVICII ACORDATE

Activitatea principala desfasurata de catre societatea noastra este de exercitare a profesiei de practician in insolventa, respectiv de reorganizare/lichidare judiciara in temeiul legii 85/2006.

In acest scop, pentru fiecare societate aflata in insolventa, cautam solutii pentru a aplica o strategie mixta economica si juridica menita sa gestioneze situatiile de criza si care sa duca in final la maximizarea veniturilor obtinute din valorificarea activelor debitoarei. Beneficiind de o practica insemnata in acest domeniu, cautam sa oferim servicii de calitate tuturor partilor implicate in procedura insolventei.

De asemenea societatea noastra pune la dispozitia clientilor urmatoarele servicii:
      ·  oferim consultanta si punem in aplicare o gama completa de solutii pentru societatile aflate in incapacitate financiara în vederea redresarii, restructurarii si reorganizarii;
      ·   acordam asistenta in procedurile de recuperare a creantelor si in conservarea sau maximizarea valorii acestora prin utilizarea unor mecanisme tehnice  si eficiente.
      ·  oferim servicii de lichidari voluntare pentru societati comerciale, in temeiul legii 31/1990 republicata, precum si pentru fundatii si asociatii ;

Aceste activitati se efectueaza la solicitarea clientilor în baza contractului de prestari servicii cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Contravaloarea prestarilor se stabileste de comun acord, la data incheierii contractului se achita un avans de 25% din valoarea totala, diferenta de plata putand fi esalonata pana la terminarea si predarea lucrarii. 

In cadrul activitatilor de lichidare voluntara, echipa noastra de specialisti urmareste realizarea unor strategii care sa conduca la valorificarea in conditii de maxima rentabilitate a tuturor activelor societatii in lichidare.


ECHIPA
     ·     Ion PATRUNJEL, asociat coordonator, practician in insolventa din anul 2002, numar matricol 1C1071, economist; 
     ·     Ramona Mihaela ILIESCU - asociat, practician in insolventa, numar matricol 1C1995, jurist; 
     ·     Diana PATRUNJEL -practician in insolventa, economist, jurist;
     ·     Emoke Maria KIRALY - contabil, referent tehnic
     ·     Roxana LAZAR - jurist
     .     Dana Madalina JINGOIU - Inginer


Societatea mai are incheiate contracte de colaborare permanenta cu experti contabili-auditori si cu mai multe societati si persoane fizice autorizate in domeniul evaluarilor imobiliare si mobiliare, membre A.N.E.V.A.R. 

De la infiintare si pana in prezent am reusit sa finalizam un numar de peste 350 de dosare de lichidari/reorganizari judiciare aflate pe rolul Tribunalelor din judetele Brasov, Covasna si Bucuresti, cu mentiunea ca am distribuit catre creditori pana in prezent peste 12,5 milioane lei, gradul de acoperire al creantelor fiind situat in jurul valorii de 18%. 

De asemenea am finalizat un numar de 16 cazuri de lichidare voluntara a unor societati comerciale ┼či 3 cazuri de lichidare a unor fundatii.

In prezent avem în lucru pe rolul Instantelor din judetele Brasov, Covasna, Harghita, Bucuresti, Bacau si Constanta, un numar de peste 100 de dosare de administrare/lichidare judiciara in temeiul legii nr. 85/2006 si legii 85/2014.


SUPORT LOGISTIC


Volumul de activitate aferent proiectelor de lichidare complexe efectuate de firma noastra a impus si asigurarea unui suport logistic corespunzator pentru desfasurarea in conditii optime a activitatilor specifice pentru proiectele de faliment. De asemenea, standardele de calitate ale Continental 2000 privind prestarea serviciilor specifice de consultanta stabilesc conditii clare privind logistica necesara pentru acestea.


Din perspectiva informatica, stocarea informatiilor, prelucrarea datelor, editarea si listarea documentelor se realizeaza in conditii de maxima securitate si de confidentialitate cu utilizarea de mijloace informatice corespunzatoare care se afla in proprietatea Continental 2000 (laptop-uri, imprimante, memory stick-uri, etc.).


De asemenea, societatea noastra detine licente pentru toate aplicatiile informatice, inclusiv cele juridice, contabile sau de analiza economica, instalate pe oricare dintre echipamentele informatice utilizate de membrii echipei care participa la oricare dintre lucrarile firmei.


Membrii echipei care asigura suportul legal sunt la curent cu noutatile legislative precum si cu ultimele modificari si completari la reglementarile in vigoare intrucat beneficiaza de acces la un program de legislatie care este actualizat zilnic. Suportul logistic constand in mijloace de transport, calculatoare portabile si fixe, accesorii pentru comunicare si transmiterea datelor, acces la INTERNET fix si portabil, este asigurat in intregime de firma noastra pentru fiecare membru al echipei de lucru.